چه زیباست چشمانت


 


چشم هايت به من اميد زندگي داد

 

 

 

آيه اي بودازلطف خداچشم هايت مراباحقيقت روشن عشق آشناکرد

 

 

 

بانگاهت چگونه بودن رادرک کردم زيستن رافهميدم

 

 

 

من براي لحظه اي کنارتونفس کشيدن چه بايدبکنم؟

 

 

 

براي چشم هاي تو...که درزندان غم واندوه اسيرند

 

 

 

چقدربايددعاکنم؟

 

 

 

من چگونه راه قلبم رابراي تونمايان سازم

 

 

 

براي نگاهي که هرگزمرانمي فهمد

 

براي مردمغروري که گويااصلامرانمي بيند...

 

Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/


 

چه زيباست نوشتن وقتي ميداني اوميخواند

 

 

چه زيباست سرودن وقتي ميداني اومي شنود

 

 

 

 

وچه زيباست جنون وقتي ميداني اوميبيند،

 

 

 

 

اينک نامه اي براي تو

 

 

 

 

را با چشماني اشک باراينجاخواهم نوشت

 

 

 

 

آري اين صداي پاي ترديداست...

 

 

 

 

مي گويدبه من تنهاترين بايدکه تنهارفت...

 

 

 

مي روم،اماتوراهميشه دريادخواهم داشت

 

آپلودسنتر آپ98



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط سارا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 23594
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1